Can,Olcan,Gürhan,Emrah,Kerim,Gurbanov,Volkan.Bunlar Fenerbahçe altyapısının umut vaat eden oyuncuları.Bunlardan Can,Olcan,Gürhan ve Kerim a takımda.Galatasaray'da da bildiğim kadarıyla Özgürcan,Uğur,Mülayim,Zafer,Cafercan(bu sene kiralık gitti) gibi oyuncular var.Şimdi senin altyapılar oyuncu çıkarmıyo diye bişey diyemessin.Ayrıca Fenerbahçe arkadaşın da dediği gibi bu düzeni değiştirmek için altyapının başına Hollandalı birini getirdi(Bişey Lensen'di de ilk adını hatırlayamadım).Bu yüzden çok yakında çok yetenekli gençleri Fenerbahçe'de izleyebileceğiz.Ayrıca önümüzde Tuncay,Volkan,Serhat gibi(sadece Fenerbahçe için konuşuyorum) çok genç yaşta düzenli olarak oynamaya başlamış gençler varken ligimizde neden bi C.Ronaldo veya Rooney yok deme hakkını nereden buluyosun anlamadım.Ayrıca Galatasaray altyapısından yetişmiş olan Uğur takımda ilk 11 oynuyo bunuda belirtiyim..