Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
şaban yıldırım o dandirik kadrosuyla sakaryayı birinci lige cıkarmıstı sanırım cok kötü bir teknik direktör olmasa gerek
makaay sevgili dostum o seneki kadromuz dandik deildi bizim.. dandik olsaydı 3. veya 2. olarak çıkardık unutma 1. çıktık.
en kötü daum derdim 2-3 hafta önce sorulsaydı o kadroyla o futbol gerekçesi..
ama şuan kendi teknik adamımız ama onda suç yok futbolcular aldığı paranın hakkını vermiyor..