gAsLaN ben nomal oynuyorum. 5.0.2 v2 patch ile tam ilerliyorum 1. sezon bitti haziranın ortalarındayım continue a basıyorum devam ediyo gözüküyo ama hani basınca biraz matlaşıyo ya sonra devam etmiyo :confused:
oSa Haziranın 19u civarında isen ve bilgisayarının özellikleri düşük ise biraz beklemen gerekebilir. Çünkü o tarihte yeni oyuncular yaratılıyor.
takunya Orjinal Mesajı Yazan: tuncberk bilgisayarım: pentium 4 2.6 fx 5200 512 mb ram 80 gb harddisk ayrıca teşekkürler oldu Monitörünün kaç inc olduğunu ve mouse'unun markasını yazmamışsın :)