Orjinal Mesajı Yazan: cracks
Burdan">http://www.ogrish.com/archives/2005/february/ogrish-dot-com-chechen_prepare_bomb.wmv>Burdan/a>
bam bitane buldum ama işine yararmı bilmiom.ya çeçenler rus ordusuna saldırı yapıo.yada ruslar çeçen ordusuna.aslına bu tür saldırıları çeçenler yapar ama.
Rus Askeri Korosu demiş yalnız arkadaş, yani sanmıyorum ki senin verdiğin görüntüde, bir grup Rus Asker, "kaka kakalin kakalin kakaya" (ya da bunun gibi bişeyler) falan diyedursun...