Ben maçı ligtv den 90 dakika takip ettim.Trabzonda öyle bir atmosfer varki taraftarlar futbolcuları , yönetimi , teknik heyeti protesto etmek için adeta fırsat kolluyorlar.En ufak hatada ıslık.Hemen bir gol yiyince yönetim isitfa die bağırmalar , ilk yenilgide Şenol istifa diye tempo tutmalar.Böyle olmaz.Bu şartlar altında trabzonsporun şampiyon olması mümkün değil.Bence trabzonspor taraftarının şapkasını öne koyup düşünmesi lazım.Dev bütçeli fenerbahçe , galatasaray ve beşiktaşla mücadele eden bir takıma bu kadar insafsızca davranılmamalı.Bunun adı haksızlıktır.