Merhaba,
Eski sistemimi upgrade ettim ve bunun için aşağıdaki parçaları satın aldın. Anakartım DFI LanParty UT NF4 Ultra. Ben bu anakartı şu ana kadar açamadım. Güç konnektörlerini bağlıyorum power'a basıyorum ama anakart üzerindeki kırmızı power led'leri yanıyor ve sönüyor. Daha sonra anakartın diğer power led'i stand by led (sarı) sürekli yanıyor. Anakarta bağladığım ram, ekran kartı vb. herşeyi söküp tekrar denedim ama yine olmadı.
Acaba sorun nedendir? Yoksa anakart mı bozuk?
Parçalar:
---------------
DFI LanParty UT NF4 Ultra
AMD 64-bit 3000+ Venice İşlemci
1gb (2x512) 400 dual Twinmos ram
Asus X550 pcie Ekran Kartı
Cooler Master Centurion 380watt Kasa
Seagate 120gb hd