ya beyler benim bu yeni sistemde anlamadığım biey var...
mesela ben sayısalcıyım.verilen katsayılar çok küçük.yani 180 net yapsak bile alınan puan 70 gibi bisey tutuyo.en bata verilen 124 ile beraber 214 falan yapıyo.eskiden en fazla 300 alınıyodu.
o halde maksimum okul puanı 80 olduğundan artık önemli olan okul puanımı.
yani okuldan 80 gelirken sınavdan en fazla 70 geliyo.
okul birincisi olan nerdeyse iyi bi üniversiteyi garantiliyo.
İNALLAH YANLI ANLAMIIMDIR.BU KONUDA Bİ BİLGİSİ OLAN VARMI......