stadla ilgili bir modelleme polemiği olmuştu bir arkadas yaptıgını solemıstı ama dosya olarak vermedı sonra noldu bilmiyorum ama oluyosa bile 3d editleme programlar ile oluyo.yani biraz bişi aşan olaylar. yapan mutlaka vardır hatta sanırım bir real stadı yapılmış ama girilecek iş deiş :) program bilgiisi olması lazım ki o bilgide yıl mertebesinde bir sure gerektirir. biz şimdilik stad renkleri,reklamları,kale direk rengi,file rengi,file şekli gibii detaylarla yetiniyoruz :) 3d olayı maalesef :(