arkadaslar ben creative live 7.1 ses kartı aldım ama bass tiz ayarlarını yapamıorum.. o secenekler silinik olarak gözüküyo.. onboard ses kartlarında olur bu olay ama harici bi ses kartı takınca olmazdı.. hatta bende daha önce creative live 5.1 wardı onda bile ayarlabiliodum.. ama bunda olmuyor.. creative'ın kendi mixer'ındada bu secenekler war ama gene silinik :,( lütfen bana yardım edin :,(