Babalar uzun zamandan beri ilk defa yazı yazıyorum foruma.
Hiç boşuna kendinizi yormayın.Bikere bizim daha iyi ve başarıl oldugumuz forumumuza girip bize sataşmalarından belli.İkincisi ise ilk karşılaştırma yapan arkadaşın anelka hakkındaki yorumuna dikkat edin.
"Anelka Milan defansını dagıtmış.Hocam kusura bakmada biz o defansı iki maçta 5 GOL atarak dağıtmıştık zaten.yani sizin ilk defa buruk yaşadığınız sevinci biz 5 sene önce UEFA kupasıyla süsledik.(Hatırlamazsın sen milanı yendik ve UEFA'ya devam ettik)
Sizin yıldız dediğiniz adamlar sahada nal toplarken KAKA denen eleman defansınızı allak bullak etti ordan sağdan girdi soldan çıktı bi adamı tutamadınız.
Şinmdi sizin gibi küçük düşünenler onlarda anelkayı tutamayıp aul yaptı der ama anelkayı orda düşürmesi milanın profesyonelliğinin bir göstergesidir.Çünkü aynı pozisyonda fenrli bir tane oyuncu kakaya vurup yıkamdı.
Tamam futbolda şov önemlidir şovda ünlü isimleri alarak yapılabilir.Ama şov için önce futbol ounamayı öğrenmelisin.