bu grupta pes4 oynıcak arkadaşlar buluşabilirler..
http://forums.hamachi.cc/viewtopic.php?p=10375#10375
hamachi ne diyorsan;
http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=52804
bu fifa için ayarları pes4 için nasıl olur bilmiyorum, ama zor olduğunu sanmıyorum..