Lvnt_Asn arkadaslar bu fifa(ea sports) we pes(konami) kawgasıdan sonra ben bişey düsündüm madem rekabet konami bence nba yada baska bi isimle nba ye bi rakip oyun cıkartsın ki pazar büyüsün bakalım hangisi daha ii yapıcak walla öle bisey olsa cok güzel olur birielride bunu konamiye ilete bilirmi acaba.....
MateJa valla easports nba live oyununda bence kusursuz. her sene oyun müthiş oluyo. konaminin sıfırdan başlayıp ea'yı geçmesi zor. ama ben nba takımlarıyla oynamaktan sıkıldım. şöyle nba takımlarının yanına en azından milli takımları da yapsalar fena olmaz dı yani
amateur Ben de NBA takımlarından acayip sıkılmış durumdayım, mesela FIBA 2006 diye bir oyun olduğunu, dünyanın büyük basketbol liglerinin ve EuroLeague'in bulunduğunu düşünsenize! Müthiş olur.
programmer Evet gerçekten EA NBA Live serilerinde oldukça başarılı... Ama başka bi firma da iyi bi oyun çıkartsa fena olmaz hani..
Wade3 espn 2k5 deneyin ps2 si olanlar için gerci 2k6 cıkcak ama bence harika bir basketbol oyunu yapmış adamlar bi deneyin
Lvnt_Asn olsun ya ama nba de de öle karanlık görnünrtü olursa olmaz konaminin bu konuda ea yakalması zor ama bence olsun rekabet ortamı olur
nihato ea'in zaten tek saaalam ağacı nba live serisi bence!ama dediği gibi fiba 2006 adı altında oyun çıksa grafik motoru da aynı olursa bodiroga'yla reverse yapmak manyak olurdu!!
Hasansas1905 konami bu işe hiçte el atmasın bu türde ea lider ve hersene karşımısa süper bi oyun çıkartıyolar.
Venom bence de el atmasın çünkü pesî bozarlar buna el atarlarsa FUTBOL DEYİNCE: PES BASKETBOL DEYİNCE: NBA LIVE bu kadar....
CIM_BOM_BOM_1989 ea sportsun nba oyunlari bence hep süper di. adamlar bence fifa iyi yapamiyorlar ama nba mükemmel diyebilirim. bu yüzden bence konami böyle bisey yapmasin en iyisi.
Alikevicius Fiba 2006 gibi bi oyun çıksa süper olur bencede.Şöle Ülkeri alırız EuroLeague falan manyaq olur bence. EA NBA live'i her sene geliştiriyo ve oynanabilirlik her yeni oyunda gelişiyo. Konami bu konuda EA 'a rakip olamaz
kamil07 Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza olsun ya ama nba de de öle karanlık görnünrtü olursa olmaz konaminin bu konuda ea yakalması zor ama bence olsun rekabet ortamı olur ea kadar ii oyun çıkartamayacaklarına göre nie bu oyunu çıkartsınlar ki?? hem oyun yapmak kolay bişey deil yani ve satamazlarsa sonuç hüsran olur ve çok zarar yaparlar
Amorph NBA Live serisinden oldukça memnunum. Konami'ye gerek yok, zaten EA'den iyi yapabileceklerini de zannetmiyorum. Basketbol oyunları konusunda tek isteğim EA Sports'un BIG oyunlarını PS2'nin yanında PC'ye de çıkarması (NBA Street Serisi yani)...
bigben3 konaminin yapacağı nba oyununda grafikleri düşünmek bile istemiyorum ..... ea nba i mükemmel yapıyor