deco harika olmuş
tebrik ederim
sagolun ;)
download
oyun içi 1
oyun içi 2
Abi sanki yanlardan yüzünü geriye doğru çekiyolarmış gibi gözüküyo. Ama oyun içi güzel.
yüzü çok geniş olmuş ama güzel.eline sağlk.
ya wolkan 1n çenesi kafa yapisi bole.. bence güsl eline saglik :)
oyun içinde güzel gözüküyo:)
emegine saglık
bence gayet guzel, eline saglik, hele oyun ici super gorunuyor :)
yorumlar için sagolun :)
kardes hooijdonk u da yapsana
WoW... :d
zuuuuuppeeeeerrr:)
Süper olmus.. :)
walla güzellllllllllllllllllll
iyi çizmişsin
çok güzel gunes bravo sana:D
Süper olmus yaw
yorumlar için sagolun ;)
Abi İbrahim Akın ı da yapar mısın
yapmam gereken yüzlerin arasında zaten oda var ;)
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: