_gunes_ ben yüz çalışmalarında figo facesinden beri special yapıyodum ondan önce yaptığım normal yüzleri speciale çevirmeye başladım eğer önceki yaptığım yüzlerden speciale çevirilmesini istediğiniz olursa yazın onlarıda ayarlarım download
mertakpolat volkana kadarı ama her neyse. face lerin acayip güzel ibo yla sen bu işi aştınız. Vaktin olursa appiah ı da yaparmısın
H-KaN Volkan yamulmus gibi ya gerisi iyi ali tandogan cok tatli olmus :) ya bide Nuriiii SAHIIIINI yapsan??
bibidibabidibu_babidibu Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 Tebrik etmekten bıktım artık:D:D Yaw yaptıgın face bide kötü olsun be abi tamamen katiliyorm :D :D
H-KaN GÜNESSSSS bu neeeeeeeee Süper facee yaaa :D Sence olur mu bende??? Ha bide bu facler pes5dede oluyor dimi???