Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
bu sene 4 puan kazandık avrupada 3 ü fener sampiyonlar ligine girdigi için 1 ide trabzon kendi sahasında su rumları yendigi için...
aslında 6 puan.Biliyorsunuz beşiktaş vaduzu 2 maçtada yenip 2 puan aldı(ön elemelerde galibiyet 1 puan
Şu anda:
Fenerbahçe 3 (ŞLye katıldığı için)
Beşiktaş 2 (Ön elemede 2 galibiyet)
Trabzonspor 1 (Ön elemede 1 galibiyet)
Galatasaray 0 (Oynadığı tek maçı kaybetti)
Toplam 6 puanla bu sezon için genelde 29. yuz maalesef.Rum kesiminin bile bizde çok puanı var.Eğer bu hafta Fener , Beşiktaş , Galatasaray kazanırsa 6 puan daha alırız.Hemde takımlarımız gruplara kalıp 4 er maçı garantilemiş olur.3 takımımızında yılbaşından sonraya kalması çok iyi olur ama aralarında Beşiktaşın işi zor.