Helal olsun Fenerbahçe'm'e 10 kişiyle defans yapan bir takıma karşı oynadıkları güzel futbol için. Bir de Lig Tv yorumcusu :"Kayserispor kaybetmemek için oynamıyor tebrik ediyorum defans yapmıyorlar." dedi İlk yarı zorlu geçti. İlk 45 dakikada Fenerbahçe'nin topla oynama yüzdesinde üstünlüğü olsa da Kayseri'nin büyük defans engeli yüzünden ileri uçlar iş yapamadı. İkinci yarı ise top yine Fenerbahçe'deydi fakat bu sefer kaleye şutlar hep ceza sahası dışından gelmeye başladı. İçeriye giremiyordu Fenerbahçeli futbolcular. Sarı Kanaryaların Alex'in nefis frikiği ile 1-0 öne geçmesiyle beraber Kayseri de açılmaya ve defansında eksikler vermeye başladı. Böylece bunun ilk meyvesi alındı: Alex'in nefis arapasında Anelka'nın kaleciyle karşı karşıya kalmasına sebep oldu. Anelka zarif bir hareketle çalımı düşünmüş gibi olsa da arkadan gelen Nobre boşta kalan topu Kayserispor ağlarına yollamakta zorlanmadı 2-0. Maçın uzatma dakikalarında Alex'in uzun pasında Anelka sağdan müthiş bir deparla ceza sahasına kadar ilerledi ve şık bir vuruşla topu İvankov'un bacakları arasından geçirerek durumu 3-0'a getirdi.
Selçuk Dereli bana göre kötü bir yönetim gösterdi. İlk dakikalarda Anelka'nın çaprazdan ceza sahasına girdiği pozisyonda faulu devam ettirdi ve penaltıyı atladı. Fenerbahçe'nin ani ataklarını kesen Kayserispor savunmasına kart göstermekte bile çekindi. Fenerbahçe golü bulmasıyla daha rahat kararlar aldı.
Sarı Kanaryalar bu maçın moraliyle çarşamba akşamı 21.45'te Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda Şampiyonlar Ligi'ndeki ikinci maçını Hollanda'nın güçlü ekiplerinden PSV Eindhoven ile oynayacak. PSV Eindhoven ligde bu hafta RBC Roosendaal'e karşı 2-0 kazandı.