Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX
hakkat, iki sinide bir kulub alirsa... :D
Hiç mi olmadı Almanya'da veya İngiltere'de....
Kupa Finalisti oynar o zaman
veya da Galatasaray Yedeklerine karşı oynar:D:D
Ama gerçekten uygulama iyi...Eskiden de vardı(Cumhurbaşkanlığı Kupası'ydı sanırım:confused: )