**Hakan Şükür'ün doktorlarla yaptığı görüşmede ilginç bir diyalog yaşandı. **
____________________________________________________________
**Galatasaray'ın suskun kralı Hakan Şükür, en son golünü geçtiğimiz sezon 1 Mayıs deplasmanında oynanan ve 1-0 Sarı-Kırmızılı takımın üstünlüğü ile biten Malatyaspor maçında atmıştı. Uzun süredir rakip fileleri havalandıramıyor ve bunun sıkıntısı yaşıyordu. Yine oklar üzerine çevrilmişti. Ama o aşil tendonundan sakattı ve üç maçtır büyük fedakarlık yaparak, sahaya çıkıyordu. Bundan hiç kimsenin haberi yoktu. Oysa sakatlığı ciddiydi ve bu dün çekilen MR sonrası ortaya çıktı. **
**Bu halde tehlikeli**
**Tecrübeli futbolcu, konuşmayı sadece AKŞAM Gazetesi'ne açıkladı. İşte Hakan'ın ağzından doktorlarla yaptığı konuşma: *"Doktorlar bana 'Sen bu halde oynayamazsın' dediler, ben de onlara 'Zaten üç haftadır sakat sakat görev yapıyorum' cevabını verdim. Onların karşılığı ise "Aşil tendonundaki sakatlık ciddi, eğer böyle oynamaya devam edersen, futbol hayatın bitebilir' * oldu." **
Akşam