polat1907 arkadaşlar fifa2006 nın sitesinde çıktı gösteriyor satışta acaba türkiyeden alan varmı yada yabancı ülkelerden bu zanlarda çıkması gerekmiyormuydu yanlşmı hatırlıyorum
e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: 'destur bismillah be hocam daha demo çıkalı ne kadar oldu şurda;) :biggrin2:
polat1907 arkadaşlar çıkış tarihi 30 eylül ama bu fifa daima çıkş tarihinden hep önce çıkar ben o yüzden sordum ortada gülünücek bişey yok fifanın sitesindede satışta şuan buarya yabancı ülkelerden girenlerde var onlar almış olabilirler ben sadece sordum