fifa 2006 için artık yapacak bişe yok çıktı ama 2007 için çok erken olmasına rağmen benim fifa 2007de TÜRKİYE LİGİ dışında istediğim bi olay daha var
takımların reklam anlaşmalarını biz yapalım bütçemizi ona göre ayarlayalım reklam panoları gögüs reklamları bunları biz reklam verecek şirketler arasından seçelim iyi olmaz mı sizce??*
yapılır die bişey sölemiyorum ama eğer olursa gerçekten süper olur
düşünceleri alalım..!!!