MaNiaC_Manager Orjinal Mesajı Yazan: Joetri 2003-2004 Sezonu:Trabzonspor 0-1 Fenerbahçe Bir Pierre klasiği(1)http://www.antu.com/naklenx/2003-2004/trabzon_fener/0203trabzon0fener1mpg.mpgDiyarbakırspor 1-2 Fenerbahçe Bir Pierre klasiği(2)http://www.antu.com/naklenx/2003-2004/diyarbakir_fener/0304diyarbakir1fener2.mpgFenerbahçe 1-0 Gençlerbirliği Yusuf'un harika pasına Serhat'ın süper dokunuşuhttp://www.antu.com/naklenx/2003-2004/fener_gencler/0304fener1gencler0.mpgFenerbahçe 2-2 Beşiktaş Golün pek bi özelliği olmasada sevinci süperhttp://www.antu.com/naklenx/2003-2004/fener_bjk/0304fener2bjk1.mpgAnkaragücü 1-4 Fenerbahçe Bir Pierre klasiği(3)http://www.antu.com/naklenx/2003-2004/agucu_fener/0304agucu0fener1.mpgFenerbahçe 3-1 Trabzonspor Hooijdonk'un süper golühttp://www.antu.com/naklenx/2003-2004/fener_trabzon/0304fener2trabzon0.mpgFenerbahçe 2-1 Galatasaray Mehmet Yozgatlı'nın unutulmaz golühttp://www.antu.com/naklenx/2003-2004/fener_gs/0304fener2gs1.mpgGençlerbirliği 0-1 Fenerbahçe Karlı maçta atılan akıl dolu golhttp://www.antu.com/naklenx/2003-2004/gencler_fener/0304gencler0fener1.mpgFenerbahçe 2-4 Gençlerbirliği Tuncay'ın harika golü ve bir Pierre klasiği(4)http://www.antu.com/naklenx/2003-2004/fener_genclerTK/0304fener1gencler2TK.mpghttp://www.antu.com/naklenx/2003-2004/fener_genclerTK/0304fener2gencler3TK.mpgBeşiktaş 1-3 Fenerbahçe Zago ve Cordoba attırmamak içinçok uğraşıyo ama Tuncay golünü atıyohttp://www.antu.com/naklenx/2003-2004/besiktas_fener/0304besiktas0fener3.mpgDenizlispor 0-4 Fenerbahçe Van Hooijdonk'un süper golühttp://www.antu.com/naklenx/2003-2004/denizli_fener/0304denizli0fener1.mpg Çok güsel goller antuda arayarak vakit kaybediyordum saol.:)....
ariturka Galatasaray'ı 4-0 Mağlup ettiğimiz maçın Editlenmiş hali Ben Yaptım ... http://rapidshare.de/files/20953114/Fenerbah_e.wmv.html
ariturka Ya benim yaptığım Movie yi kimse indirmicekmi... Fenerbahcem 4 0 yeniyo hiç kimse indirmio ayıp... Güzel bir clip yaptım ama nolur...
Passenger Her aşk birgün bitermiş demişler , Ama onlar FENERBAHÇE aşkını görmemişler HER ZAMAN , HER YERDE , SENİNLE BİRLİKTEYİZ !!
anatolian amigo fenerin kuçuk logolarini agriyom, smyley yada msne koyabilmek içi logo ve smyley agriyom lutfen yardim edermisiniz ? p-s : Milli takimi da kabul ederim
ademirler arkadaşlar fenerbahçe erciyes maçındaki tümerin gol sevinci lazımdı o hırs tekrar tekrar izlenmeli resimde olur güzel avatar olur..;)
Passenger Orjinal Mesajı Yazan: ademirler arkadaşlar fenerbahçe erciyes maçındaki tümerin gol sevinci lazımdı o hırs tekrar tekrar izlenmeli resimde olur güzel avatar olur..;) işine yararsa buyur..
ademirler saol arkadaşımda bu bölümü değil hani tek yumruğunu sıkıp kulubeye doğru bakışı varya o süperdi onu bulabilirmisin
MateJa antu.com'daki problem devam ediyor galiba.Ben gece indirmiştim nasıl indirdim bilmiyom ama upload ediyim dedim :) 1-0 2-0 3-0 4-0 5-0 6-0