Orjinal Mesajı Yazan: -Connect-
Galatasaray ne BÜYÜK bir TAKIM ki fenerbahçeli Şenez Erzik'in UEFA yetkilisi olduğu dönemde UEFA Kupası ve Süper Kupa'yı kazanabilmiş. ( Aynı dönemlerde fenerbahçenin "0" - yazıyla "sıfır" - puan aldığını hatırlatırım. )
Doğrudur, '0 puanı' gündeme getirerek fenerlileri kışkırtmışımdır. - ki konu " Galatasaraylı Haluk Ulusoy zamanında fenerin büyüklüğünü gösterip 2 kez şampiyon olması"ydı - O mesaja cevap olarak yazmıştım, ama 0 puanı yazmayabilirdim. Ama demiştim 1-2 kışkırtıcı mesajımı bulabilirsin diye, bundan başkada zaten başka bulamamışsın. Diğerleri normal mesajlarım, laf olsun diye koymuşsun buraya, hiçbir kışkırtma yok onlarda. O mesajlarımda kışkırtma varsa, senin bütün mesajlarını gösteriyim.
Ayrıca yalancısın diyip şerefsizlik yapma. Sildiğim mesajlarım; ya seninle yaptığımız tartışmalar uzamasın diyedir, ya yazdıktan hemen sonra sildiklerimdir, ya da ona benzer nedenlerden dolayıdır. Sana "Futbol Forum'da diğer taraftarları kışkırtıyorsun" dedikten sonra hiçbir eski mesajımı - yenilerde seninle tartışmalarımız zaten - silmedim.