Arkadaslar nasil anlatabilirim bilmiyorum..ama bir zamanlar birileri yazmislardilar..
Pencereyi Minimalize ve Maximalize etmek icin.Yani bir sekilde degistiriyorduk penereyi ve baksa seylerlen ugrasirken fm'i kolaylikla oynuyabiliyorduk..
bilen varsa lutfen yazsin.