***Anlatamadım olayı.Bu çocukla biz aynı okuldaydık bu 2. sınıfta gitti sonra tatillerde falan geliyor şimdi.Benim sınıfıma 6. senede gelen bir çocuk oluyor.Ben ondan falan bahsediyorum.Atıyorum ismi Ali olsun.Diyorum bizim sınıfta bir Ali var şöyle şöyle falan yaptı diyorum.Bu hemen sazan gibi Haaa Şu Ali tamam tamam diyor...Buna benzer birsürü örneği var.Mesela bir gün Web Cam'i aç dediğimde Web Cam ne demişti bana.Daha Web Cam'i yeni almasına rağmen. :D:D***