Bu konu PES bölümünde de var bende FIFA bölümüne açayım dedim.
Ben FIFA ile FIFA 99'la tanıştım. Bir gün arkadaşlarla benim evde toplandık. Bi arkadaşım bana FIFA 99 CD'si getirdi. Oyunu PC'ye kurduk ve onlar oyunu açıp ve menüye girmişken ben içeri gittim. Döndüğümde maç yapıyorlardı arkadaşlarım. Neyse 1 maç yaptık arkadaşım bana oyunu gösterdi sonra çıktık oyundan.
Ben yanlız kaldığımda tekrar oynayım demiştim ama bi türlü maç yapamamıştım. Hep bilgisayar kendi kendine maç yapıyordu. Çünkü select sides bölümünde klavyeyi kendi tarafıma getirmeyi bilmiyordum :)
1 hafta sonra başka bi arkadaşımın evine gittim onda da vardı FIFA 99 o bana gösterdi select sides'ı :) Ve böylelikle FIFA oyuncusu oldum. Hatta ilk maçımda ilk golümü orta sahadan atmıştım :) Bu böyle sürüp gitti bütün seriyi aldım ama maalesef ki FIFA'nın diğer senelerde çıkarttığı oyunlar bana FIFA 99'daki kadar zevk vermemişti.
Evet siz nasıl FIFA'yla tanıştınız? :)