beyler hiç bi ayar gerektirmeden sadece hamachi denen programı kurarak oynanabiliyor şimdi nasıl olduğundan biraz bahsedicem..
(bu programın benle hiç bi alakası yok ayrıca son derece iyi niyetli bir program spyware antivirüs taramalarının hepsinden geçirdim, kanadalı bir adam yapmış giderek kullanıcı sayısı artıyor yakında paralı bile olabilir)..
http://files.hamachi.cc/HamachiSetup-0.9.9.9-en.exe
1.hamachi'yi indir, kur, çalıştır..
2.sol alttaki power tuşuna bas, isim sorunca bir nickname girip tamam de..

3.(2 oynıycak kişide hamachi'yi kurduktan sonra)
birisi sağ alttaki iki butondan üçgen şeklinde olanına tıklayıp,
'create new network' diyor.. ve bir network ismi ve şifresi belirliyor..

4.diğeri ise ilk arkadaşımız bir network oluşturduktan, sonra, aynı üçgene tıklıyor ve 'join existing network' seçeneğini seçiyor, karşımıza gelen pencerede ilk arkadaşın oluşturduğu network'ün ismini ve şifresini giriyoruz..
eğer buraya kadar doğru yapabildiysek hamachi bağlantısı kurulmuştur..
son adım olarak hamachi'yi açık bırakıyorsunuz ve fifa'ya giriyorsunuz,
"game modes > multiplayer > direct ip"'den
doğru birbirinize hamachi iplerinizi kullanarak bağlanıyorsunuz.
(not:iki taraf da proxy arkasında olsa bile bağlantı kuruluyor onlarca kez denendi)..
unutmadan hamachi'nin mesaj gönderme ve paylaşım verilmiş dosyalara erişme özelliği vardıraynı networkname içindekiler için)..
listeden arkadaşınızın ipsine sağ tuş tıklayıp send message derseniz mesaj penceresi açılır..
anlamadığınız kısımları ve her türlü probleminizi bu başlık altına yazabilirsiniz..