Hiç unutmam, hoş bir pazar günü, bardağımda sıcacık demli çayım, bilgisayarımın başına oturmuş, 145 (ttnet) ile internet keyfi yaparken, birden kendimi SCN'de buldum. Konuları gezip dolaşırken, Pes denilen bir illetin millete fena halde musallat olduğunu gördüm. Üstelik oyunu kaplumbağa hızında oynamalarına rağmen, buna ne gibi, nasıl çözümler üretileceğinden bahseden bi sürü arkadaşın, ilginç mesajlarını okudum. Bu arada ben o zamana kadar harbiden de adını bile duymadım bunun. :D
Hemen dedim ki; arkadaş, bu adamlarda hiç mi akıl yok, Fifa dururken bu tosbağalarla maç yapmaya çalışıyorlar?
Neyse çıktım ben bu konudan, hiç kafaya bile takmadım. Sonra birgün bir dergide, "Fifanın veliahtı tahta çıkmak üzere" diye bir başlık gördüm. :D Haberi dikkatlice okudum. O zaman karar verdimi bende alıyım bari diye. Neyse bizim buralara oyunlar demode olduğu zaman anca gelir. Bılamadım haliyle. Aradan 10-15 gün geçti, biraderin yanına tatile gittim. Orda gezerken, cd'ciye girdim. Raflarda göz gezdirirken, aşağıda duran bir kutu gözüme ilişti, dedimki şu kutuda ne var acaba? Bide oraya bakayım. Bi baktım ki; üzerinde bizim Collina'nın ağzında düdüğüyle çektirdiği karizmatik bir fotoğraf olan Pro Evolution Soccer 3 yazan bir cd. Aha dedim, bu o...! hemen yapıştım cd'ye, zaten son 1 tane kalmış. Abi dedim kaça bu? x milyon dedi. İyi dedim, bundan 8 tane ver bana. :D
Neyse aldım oyunu. Akşam gittim eve, birader gelmeden şunu bi kurayımda, deneyeyim, sağlammı, bozukmu bakayım. Neyse kurdum ben bunu. Açtım oyunu, bi tuhaf geldi böyle, Play Station işaretleri falan. Dedim bu ne böyle yaa? Veliahta bak. Yok artık daha neler. Neyse dedim, bi tane de maç yapayımda, ondan sonra silerim dedim. Maça girdim. O ne yaa? Ceza sahasından orta sahaya gelene kadar akşam oldu zaten. Hemen sinirimden kapattım oyunu, bi hışımla girdim foruma, sizin övdüğünüz oyun bumu diyecektim ki, baktım bi yama çıkmış, hızlandırıcı diye. Dur bakayım dedim, şunu bi indirip kuralımda, belki düzelir. Bu arada ben bunu indirirken, biraderde geldi. Bu ne dedi? Birader dedim, bi oyun aldım ama, nedense ağır çekimde oynuyo hep. :D Şimdi dedim bi yama indiriyorum, belki hızlanır dedim. Aç bi bende bakayım dedi. Bi daha açtım. Biraderde 1-2 oynadı. :mad: Sil şunu dedi yaaa, buna para mı verdin bide dedi. :D Neyse bizim yama indi. Güzelce kurdum. Oyuna bi daha girdim. A bi baktım adamlar düzelmiş. Zaman zaman yavaşlamalar gene oluyor ama, o kadar da önemli değil. Sonra biraderde geldi, joypad'imizi de taktık. 1-2 world cup derken yanlış hatırlamıyorsam, 15-20 arası Worl Cup düzenleyip oynadık. Bugüne kadar hiçbir oyundan böylesine zevk aldığımı da hatırlamam. Orda kaldığım süre içinde Pes'in başında sabahlamadığımız 1 gün bile olmadı. 1'e 1 maçlar mı dersiniz, Cuplar mı dersiniz, hepsini elden geçirdik. Birader dedim sonunda, sen x milyona bu zevki nerde....
Hey gidi günler hey beeee.. Ya durun Allah aşkına, ağlatmayın beni beee. :,(