ark. ben bu oyunun ps hastasıydım o yüzden pc de de oynamak istedim çoğu kişideki gibi tam maç başlıcakken windows a dönüyor.Forumu okudum anladığım kadarıyla bazı şeyleride yaptım ama başaramadım :(
cafe dosyasını sildim ama başaramadım tekrar windows a dönüyor.
bu sorunu neredeyse büyük bi çoğunluk yaşamış bu sorunu çözen arkadaşlardan yardım bekliyorum lütfen.
Geforce fx 5700 ekran kartım var
p3 3000 512 ram
saygılarımı sunarım...