Evet arkadaslar,
Bayagi zamandir ugrasiyordum ama sonunda yüz ekleme isini becerdim.
Oyunun bütün müziklerini degistirdim (Edit menüsündeki çirkin müzuk hariç. Onu bulamadim nedense)
Ve bütün tezahuratlari besiktas tezahurati olarak degistirdim.
Arkaplan resimlerine mümkün oldugunce besiktas ile ilgili resimler koydum.
Maca besiktas marsiyla, takimlarin sahaya cikmasiyla basliyorum.
Besiktasin orijinal formalariyla mac yapiyorum.
Ve kadroda bende varim (Kendi yüzümle)
Bunun bize ne faydasi olurki diyebilirsiniz.
Bilmem!!!
Oyunu arzu edene gönderebilirim ama surat isi zaman alir.