Dabulu belki biri bunu söylemiştir diye bütün mesajları okudum ama göremedim. gigs orada "kötü" lafını deplasman takımları ve deplasmandaki oyuncular için sarfetmiş onlar için gerçekten kötü ama gs açısından kötü değil aksine pozitif bir durum çünkü rakibi sadece stadda değil stad dışındada baskıya alıyorsunuz...
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz YapılaN Rezalete KarşıLık bu şekilde MariFetMiş gibi konuşmanız Çok İLginÇ.. "Dinime küfreden, müslüman olsa bari" (ne kadar güzel bir söz dimi?, buraya da cevap olarak cuk oturdu)
Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: Spocket "Dinime küfreden, müslüman olsa bari" (ne kadar güzel bir söz dimi?, buraya da cevap olarak cuk oturdu) eevt çok güzel bir söz...
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz YapılaN Rezalete KarşıLık bu şekilde MariFetMiş gibi konuşmanız Çok İLginÇ.. En azından analarına küfür etmemişiz
R2.ScHuMi_1 Orjinal Mesajı Yazan: Burak Sanki İngiliz taraftarı çok sakin, uysal, sessiz de... kesinlikle arkadaşım o ingilizlerin neler yaptıgını herkes biliyooo