snb29 arkadaşlar fifa2006 demo ki hakemlerin durdukları yerlere hiç dikkat ettiniz mi?ben yeni farkettim.out atışında bile topun başında bekliyor nerdeyse.fifa nın hakemleri bile dandik. :D pes in yanından bile gecmez :D
cracks Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 Konuyu yanlış yere açmışsın. fifatya açsa b. çok fifacı kavga çıkaracaı için buraya açması sağlıklı :)
Lvnt_Asn farkındayasan önceki fifa serilerinde hakem yoktu daha bu sene eklenmiş weede mod arkadaslar bu konutu bence fifaya tasısın
KalkVeSavas DEMO ' da hakem yoktu,patchmaker lar açtılar onu,adamların bir bildiği var ki demoya koymamışlar..full de düzelir o..