metin27 ya arkadaşlar bende k750i var fakat sinir olduğum sadece bir şey var bi video izlemek için illaki 3gp ye cevirmek zorunda kalıyorum yomu bunun bi programı telefona yükliym de mpeg fln izleyebiliym haaa bi de tel de avi çalışıyo mu?
Thor Maalesef .mpeg veya .avi formatları olmuyor. Telefonunun kullanma kılavuzunda hangi formatları desteklediği yazıyor.
metin27 üff be en sevmediğim özelliği bu yoksa müthiş telefon şimdi son bi soru telefona real player yükleyemem di mi? nokialardaki gibi?
Pentagram_15 Ne yazıkki desemmi bilemiyorum ama symbian'ın artılarını kullanamıyorsun. Tabi eksiklerinin yanında bence o artıklar çokta değil ;)