Orjinal Mesajı Yazan: ZephyR
Topu X tuşuyla ayaktan çıkardıktan sonra R2 tuşuna bir defa tipleyerek pası atan oyuncunun kaçmasını sağlayabilirsiniz.
Diyelim ki duvar pası yapıcaz. L1+X tuşuna basmayı unuttuk normal X'le pas verdik. hemen ardından R2 tuşua basarsak aynen duvar pası yapmışın gibi pası veren kaçmaya başlar.
Ama normal bi durumda pası atıcağımız adamı kaçırmak istiyorsak top ayağımızdayken L1 tuşuna basarsak eğer adamın pozisyonu müsaitse adam kaçmaya başlıyo. deneyin göreceksiniz.ama bir denemede olmayınca hemen gelip buraya olmuyo diye yorum yazmayın. Kaçacak adamın önünün açık yada müsait olması gerekiyo.
İyi oyunlar...