deadalus Demo official olup commentary bulunduruyor. http://dl.konami-europe.net/pes5demo_pc.zip Beyler fatalflexin söylediği gibi boyutları aynı ve spiker olup olmadığını kimse doğrulamadı. Bu yüzden benim gibi limitli olan çekip sonra bela okumasın . :confused:
FaTaL? spiker varsa bunu indireyim :PP teşekkürler :) edit.::spiker olduğuna eminmisin çünkü boyutu diğeri ile aynı :rolleye3:
deadalus Okuduğum forumda spikerli olduğu yazıyor nitekim pes4'ün orjinal demosunda da spiker vardı. Ama kendim çekip denemedim.
pctech Orjinal Mesajı Yazan: deadalus Demo official olup commentary bulunduruyor. http://dl.konami-europe.net/pes5demo_pc.zip Beyler fatalflexin söylediği gibi boyutları aynı ve spiker olup olmadığını kimse doğrulamadı. Bu yüzden benim gibi limitli olan çekip sonra bela okumasın . :confused: spiker olduğunu sanmıyorum çünkü dosyanın boyutu aynı.