e.c.i Orjinal Mesajı Yazan: LeFtErxFaTalFlEx fazla zor değil aslında ama uzun iş önce formayı yaptıktan sonra kit splitter ile parçalara ayırcan sonra 2d sini yapcan sonrada dsoya boyutunu orjinal dosya ile aynı hale getircen :D işte bu :icon_lol:
Bezo yaw bunun neresi hızlı anlamadım yine aynı ya :mad: :mad: :mad: çekenler kaçla çekio nası çekio anlatın bi hele :confused:
rixi arkadaşlar ben indirdim çok uzun ama oyundan atıyo. bu arda bu oyuna ekleniyo. ben 8.2 ile çektim...
emresiz Bence hiç boşuna indirmeyin ben indirdim kurdum maç başlarken oyundan atıyor.Defalarca denedim olmadı.Çözebilen varsa söylesin.
e.c.i alalala beyler bende sorun vermiyor gayet güzel oynuyorum gerçi fazla bişey eklenmemiş çim değişmiş top değişmiş sadece oyuna girmeden sakın açık olduğu için topu yada herangi bişeyi değişmeyin yoksa donuyo
Bezo tamam ya zaten topu değiştirmeye gerek yok bi tane top var nike sarı aerow hiç seçmedinmi o çıkıyo..ama havayı da değiştiremiyoruz maalesef..ee ne değişmiş madem..dumur oldum valaha :p
Battousai Orjinal Mesajı Yazan: omerdia arkadaslar hangisi Download bumu?? yoksa Download Server 2 bumu?? acil CEVAPPPP?? Al en iyisi burası burdan indir http://files.filefront.com/Demopatch_v20rar/;4159229;;/fileinfo.html
mertulan ben patchteki 0_text afs den topu export edip esas 0_text afs ye import etim ama top karmakarışık çıktı
mustea valla arkadaşlar ben kurudum tüm tranierler otomaitk kurulmuş durumda ama karlı saha yapmayın yoksa kitleniyo demo olduğu için statlar süper olmuş