MAç bittiğiNde triBnde Bİkaç anten Bağpırıyodu Rıza istifa die..
BAktım forumlarda haber yorumlarında Antenler olmakla kalmayıp artmış..
Kendini savunanlar Youlaya sövenler Hocamıza Sövenler Bi alem olmuŞ..
DahA ligde 6. Hafta Ligde 1 derbi Oynanmış .. Bu takım Daha Yeni oturmamış Bi kadro ..
Bu tepki Ne anlamıyorum.. Rıza hoca gidipde BaşKa yabancı yada yerli hoca gelince Yada gelirse Çok mu değişecek? hayır asla.. hatta daha beter bile olabilirz..
Gordon Milne Dönemini Hatrlatırım.. Beşiktaşımız 2 sene Boyunca Süründü..
2 sene sonunda 3 sene üst ÜSte Şampiyonluk (1 senesi Namağlup) 4. Senemizdede Elimizden Şampiyonluğun Nasıl alındığını herKes Bilir.
Son zamanlarda bu İçimizdeki İrlandalılar Çoğaldılar.. Belki Siz Rıza Hocamızı Göndermek İsteyeNler Beşiktaşlıyım Diyosunuz ama, Bu yaptıklarıNızla Beşiktaşa Çok zarar Veriyosunuz.. azıcık Takımın arkasında olmayı Bilin..
Asıl Destek olunması Gereken Zaman Bu zamandır.. SeVinmek için Sevmedik Sözü BuGün için geçerlidir..
BuGün Bu Takımdaki Herhangi Bir oyuncu Veya Antrenörümüz Hakkında da İstifa yada Gönderilsin diyenlerinde Karşısındayım..
Herkes adam olsun .. Takımı Destekleyin..
Daha Neler NeLer olur Bu ligde.. :cool: