CrimE Yorumlar için teşekkürler... :sarhos: RC Lens : :icelim: Template uygun değildi ve transparan yerleri iyi yapamadım. YORUMLAR...
CrimE Yorumlar için saolun. 1-2 tane daha Avrupa' dan forma çizdikten sonra tüm TSL yi yapmayı planlıyorum. 3 Saatlik uğraştan sonra; Schalke 04 Third :
CrimE Yorumlar için saolun. Yaw baska template yoktu onu kullanmak zorunda kaldım. Var da çoraptaki dikiş izleri yok ondan bunu kullanıyorum. Kel' in tempi imiş... Yorumlar... :)
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Yorumlar için saolun. Yaw baska template yoktu onu kullanmak zorunda kaldım. Var da çoraptaki dikiş izleri yok ondan bunu kullanıyorum. Kel' in tempi imiş... Yorumlar... :) Enes'den önce davrandın Schalke forması konusunda ellerine sağlık süper olmuşlar....