Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker
bende onun için diyorum abi ülkede kürtler aldı yürüdü bizim okulda bile öle ben antalyadayım lise son dayım kavga olduğu zaman bile kürdüm dediğin zaman bırakıyolar biri bişey yapsa sürü gibi çoğalıyolar onun için bu sinmemek üstlerine gitmek lazım doğru diyosun ama bunlarda senle benle olmaz bütün ülkenin düşünmesi lazım bunları
Ya işte ben de onu anlatmaya çalışıyorum.. Biz 20 yıl parasını biriktirip aldığımız evden taşındık bunlar gibi... Neyse şimdi ağzımı dağıtmayayım, forumun bi adabı var..