Black God açık konuşayım bence olmadı - madem bu temp i kullandın boyayacağın yerleri de buna göre ayarlamalıydın benden - puan
bibidibabidibu_babidibu bu forma için çok uğraştım walla.yorumlarınızı esirgemeyin yorumlarınızı bekliorm
bibidibabidibu_babidibu haaa bide klavyenin print screen tuşu bozuldu :D :D bu yüzden in game koyamadım başka bi yol biliyosanız solerseniz sewinirim
Venom dediğim gibi şu adidas ambleminin yeri dışında süper olmuş formadaki adidas amblemini kırmızı yapıp yandaki sarı çizginin üstüne koysan daha güsel olur
marvels Bişi isticem ... Aslında bide formanın ön yüzüne sarı kırmızı bir biçimde ay yıldız yapsanız büyük bir şekilde, yani ay yıldız da ille ortada hödük gibi duracak bişide yok tabi siz yakıştırırsınız en güzelinden ... Saygılarımla ...
CrimE Şorttaki logolar küçük olmuş ve gövdedeki nike a bi stroke iyi giderdi diye düşünüyorum da hep fantasy hep fantasy nereye kadar. Fantasy i herkes yapar. Eğer kendini geliştirmek ve kanıtlamak istiyosan gerçek formalar yapmalısın. Ama o da senin tercihin tabi.
Black God Orjinal Mesajı Yazan: Crim€ Şorttaki logolar küçük olmuş ve gövdedeki nike a bi stroke iyi giderdi diye düşünüyorum da hep fantasy hep fantasy nereye kadar. Fantasy i herkes yapar. Eğer kendini geliştirmek ve kanıtlamak istiyosan gerçek formalar yapmalısın. Ama o da senin tercihin tabi. + 1