Nouzer Ümitin Mükemmel golü ve Van Basten in golüyle benzerliğini görmek isteyenler için : http://rapidshare.de/files/5283553/gol-_vanbasten-umit_.rar.html Gerçekten Mükemmel bir gol Ümitin golü tabiki Van Bastenin de öyle ..
Zeus6 gercekten mükemmel bir gol van bastenin attıgına cok benzio tebrik etmek ve sakatlamak lazım :p
typhlosion ümiti herkez biliyor çünkü gençlerde fırtına gibiydi bende onun iyi golcu oldğundan eminim bu sene gol kralı olur inşallah böle devam etmez :) ederse kötü olur ama milli takım a gelecek bu adam..
Eagle-Eye Ümit ilk kez oynamıyor ki bizde, 2002/03'de şampiyonlar liginde falan bütün golleri yine o atardı. gece hayatı bitirdi onu, tekrar toparlandı şimdi eski performansına yakın oynuyor. ümit'in fırsatçılığını, golcülüğünü tartışmaya bile gerek yok
LENNOX golu birakin, adamin yaptigi assistleri gormedinizmi, ustelik hakan'a 2 mukemmel pas daha atti ama hakan o paslari assist'e donusturemedi...
Neo Valla o topun oraya gidiş şekli çok acayip inanılmaz bi falso aldı top. Gözlerime inanamadım. Helal valla Ümit e.
R2.ScHuMi_1 harbidende mükemmel gol atmış.. Ümit bu sene gol kralı olur adam 6 macta 9 gol attı yuhhhh be hagi degerini bilememişşş
cracks Orjinal Mesajı Yazan: hasangokcen harbidende mükemmel gol atmış.. Ümit bu sene gol kralı olur adam 6 macta 9 gol attı yuhhhh be hagi degerini bilememişşş 6 maçta diil 5 maçta. ;) 1iside yedekten.
R2.ScHuMi_1 Orjinal Mesajı Yazan: cracks 6 maçta diil 5 maçta. ;) 1iside yedekten. yok kardeş o anlamda demedim ligde 6 mac oynanmıs 9 golü war dedim