Bazı İmzalar Gördüm AyrıCa Yok Çarşı Şuraya kaçtı link burda Yok işte O pankartı Asanlar Şöle Böle Gibi.. Bnm İmzaadaKi TEzahürat Kışkırtıcı Oluyo Ama.. :cool:
Tabi GörülMeyebilir Dimi İnsanlık haLi.. :) Yönetici isen Göreceksin arkadaş..
Bkz.. hala duruyo Beşiktaş Forumunda Rıza hocamıza O.ç. Ve şerefsiz Dendi.. 3 gündür Duruyo..
bakan Yok O dallama Ceza YeMiş Ama konu duruyo.. İnsan Bi adamın Msjını Siler.. Allah bilir o Banda BaşKa Bişeye gelmiştir..
http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=52704
Çok Bişey bilyomuş Gibi ahkam Kesen, Kendini kanıtlamış antreNöre Kafasında Sorun var diyen Burda Delikanlılık HAvalarına BürünüP Susan , GerekSiZ GerekSiz Msj yazan "Suree Sureee" Gibi ÜYelerde war..
Genede İyi Dayanıo Bjkli Üyeler..