iyi günler ben aşırı derecede bir pes3 onun ardından ölümcül bir pes4 hayranı idim fakat ben her zaman oynayamıyorum pes5 i de aşırı derecede merak eden bir insanım. Tabi gecelere sabahlara kadar oynadığımız günler de oldu o sırada biz şunu farkettik. Gerek pes3 te gerek pes4 te oynayan taraflardan biri bazen ne kadar iyi oynarsa oynasın gol atamayabiliyor ve diğer taraf yani kötü oynayan taraf basit bir orta kafa gol vesair şekillerde 1 gol atıp rahatça sadece w ve s tuşlarına basarak etkin defans yapabiliyor ben bunu pes teki bir hata veya özel olarak ayarlanmış bir şey olarak düşünüyorum bilmem ne dersiniz.??? Zaten şahsen orta kafa gol olayına çok sinirlenen biriyim belki de bu oyunu iyi bilmediğimden ama neyse