sevgili we ciler ve de pes ciler merhaba,
geçen hafta ps2 de we9 a başladım ve bunları yazmak için günlerce bekledim :sly:
ama artık dayanamayacağım. lütfen üstün yetenekli orta yetenekli ve yeteneklerini geliştirme fırsatı olmamış arkadaşların fikirini alabilir miyim?
we8 de showlarla zaferlerle geçen günler bitti.
WE9!!!!!! geldi...
tamam analog kolun çok hassas oynanması gerkiyor
sabırlı oynamak gerekiyor
değil şut tuşuyla pres, rakibin omuzuna bile dayanmamak gerekiyor
taç atarken bile en az 3 rakip canavar gibi "o topu" almak için bekliyor
hızlı oynamak ama çok kıvrak ve basit olmayan işler yapmak gerekiyor
C+A+C+A ile oto-defans oynamak ve oto-atak yapmamak gerekiyor
vs vs vs hepsi kabul ama
BU OYUN ÇOK MU ZORLAŞMIŞ
yoksa yıllarca madara ettiğimiz CPU bizden intikam mı alıyor topluca? :drooling: