demoyu dün indirdim ..oyun bence mükemmel oyuncuların hareketleri olsun kalecinin topu elinden çıkarışı olsun oyuncuların fizik güçleri karşı takımın daha alıllı top çevirmesi paslaşmaları filan çok güzel ve en önemlisi pes4 ve diger pes serilerinde olan ceza sahası kısmında ve oyunun bağzı bölümlerindeki kasmalarkesinlikle yok oyun kasmıyor ağırlaşmıyor ..sistemim celeron1700.64mb ekrankartı ve 256mb ram ..pes 4 te bazen agırlaşıyordu özellikle kale önlerinde ama bunda yok mükemmel mükemmeltekkelimeyle mükemmel..oyunu çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum.....SON KRAL...