çok farklı da ne gerek var buna oynayınca görüyorsun zaten.ha oynamak nasip olmayan arkadaşlar için diyosan başka..mesela bir örnek vereyim :::A) artık oyuncular defans orta saha ve forvet hattında ip gibi dizilip sınırlı bölgelerde gezinmiyolar daha serbestler B),defans ileriye yardıma geliyo orta saha ileri geri daha fazla etkileşimliC)iki kişi hücum yapmak zorunda değiliiz artık toplu hücum yapılıyorD)özgürlük daha fazlademek daha açıklayıcı olsa gerek ayrıca menüler de daha güzel grafiklerde hafif güzelleşme var. benden bu kadar.rakibi karşısında bunlar yeterli mi dersen cevabım ASLA olur