Orjinal Mesajı Yazan: ajan54
Fenerbahçenin professional Türkiye liginden önceki küme maçlarında ki şampıyonlukları ile 24 oluyor ne hikmetse federasyon bunu kabul etmiyor ama bjk nin 2 şampıyonluğunu sayıyor.
bizim istanbul ligindeki şapiyonluğunu sayarsan emin ol o 40'ı bulur...ayrıca beşiktaşın istanbul liginde 5 sene üst üste şampiyonluğu bile var....!!!! istatislik araştırmadan konuşmayan :mad:
ayrıca konya gelince bu t-shırt bastırma konusu falan bu kadar görgüsüzlük olmaz tartışma açmak gibi olmasın ama fener resmen altta kalma duygusu olduğu için böyle bişey yapıo BEŞİKTAŞ NEDEN T-SHIRT bastırdı ???? bir orta saha oyuncusu kaleye geçmesine rağmen beşiktaşın gol yemeden maçı kazandığı için
GALATASARAY NEDEN T-SHIRT bastırdı????? 5-1 gibi farklı bi skor yaptığı için
PEKİ FENER ŞİMİ NEDEN T-SHIRT BASTIRCAK KALECİSİ BEŞİKTAŞ MAÇINDA Bİ KAÇ TANE ÖNEMLİ TOP KURTARDIĞI İÇİN Mİ ????
kusura bakmayın ama bu biraz görgüsüzlük bence bunun zaten görevi o deilmi fener böle bişe yaparsa bu damga herkes tarafından haklı bi şekilde koyulacaktır.....!!!!!
3-4
KADIKÖY PANTERİ PANCU..!!!!