batuhantasli merhaba arkadaşlar.ben yeni WE8I aldım.Acaba bu oyun için Türkiye ligi ve Türkçe yama var mı ? Varsa adresini verirseniz sevinirim.Şimdiden teşekkürler...
sonmez99 vallahi çok iyi olur ben de çok arıyorum we8I ya türkiye ligi yaması. arkadaşım şöyle bir şey de var we8I için WOLFpatch var avrupa takımlarının son güncellemeleri.....dosya boyutu bayağı yüksek benim fırsatım olmadı indiremedim...adresi gönderirim bir daha ki sefere.
met_insaral YA BEYLER BU WE8 İNT TÜRKİYE LİGİ YAMASINI NERDEN BULACAM BEN YA 4 GÜNDÜR ARİORUM.. YARDMCI OLURSANIZ COK SEWNİRİM EGER BİLEN WARSA JUJUMM_BENİM@HOTMAİL.COM ADRESİNE EMAİL ATSAN PC İÇİN ARKADAŞLAR ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM
freedomx ya arkadaşlar nerde bu lin göremiyorum... ya banada mail atarsanız sevinirim freedom058@hotmail.com tşk
erdo arkadaşlar bende yavaşlık problemi var nasıl çözebilirim bide tsl yi çok merak ediyom eğer nasıl hızlancağını bilen varsa söyleyin edu_nal@hotmil.com
sanal ozan merhaba ben yeni üye oldum yaaa ben pes 4 oyunun yamasını indirdim ama kit server setup butonu kapalı basıyom hiç bişey olmuyo napacam
emrebesen ya arkadaaslar su winningeleven 8 ın türkiye ligi ya masını bulanlar lutfen bana solesın ya kac ay oldu bulamıyom ya msn adresım suuuu emre_besen10@hotmail.com lutfen yaaa sımdıden cok tesekkurlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr byyyyyyy
brocco bende bu linki goremıyorum we 8 turkiye ligi yaması için breath2breath84@hotmail e yamayı gonderırmısınız arkadaslar
Immune Hele bi flood yapmayın... WE8i TSL ise pes 4 te olan tüm yamalar we8i'ye uyuyor diye biliyorum ben..Ama seni yanıltmayayım..
Emre Bal ya beyler nassı olcak yav bu we8 türkiye ligi yükleme yerini bilen biri warsa lütfennn mail atsınn emre_bal_@hotmail.com
erence_17 arakadaşlar şimdi esas konuya gelelim bu yamanın (tsl) yerini bilen var mı yok mu ??????????????????????????
serdar55 arkadaşlar bende türkiye ligi yok ama we8 ve pes4 için fenerbahce beşiktaş galatasary takımları war isterseniz yamayı atabilirm msn blue_1992_55@hotmail.com