Jessy Abiler acele lütfen weturka 1.0'ın 0_Text'in spike_ee_tex ve spike_gs_tex bozuldu bu yüzden oyun açılmıyor ne yapacağım arkadaşlar lütfen acil yardım edin.Lütfen Yardım edin
AvOr abi hemen oyunun orjinalini kuruyosun ordan bu dosyaları alıosun. kendine importluyosun işlem tamam :)