Ya arkdaşlar sürekli olarak gereksiz tartışmalar çıkıyo. Peşinen ve üstüne alınan herkese şunu söylemek istiyorum. Eğer burada veya başka bir forumda bir konu açmışsanız, o konu hakkında gelecek olumlu veya olumsuz tüm eleştirilere açık olmalısınız. Bu övgü de olabilir , ağır tepki de olabilir. Lütfen bu tepkilere , sizene , ben yaparım vs. gibi veya daha ağır sözlerle karşılık vermek küçüklüğüne düşmeyin. Adı üstünde eleştiridir. Sizin açtığınız konuyu , eklediklerinizi ve katkıda bulundugunuzu düşündüğünüz şeyleri kimse beğenmek veya takdir etmek zorunda değildir. Belki karşı taraf eleştirmekte veya kızmakta haklıdır. Lütfen bunu düşünün. Ben şimdi aramın iyi olduğu bi arkadaşla bu forumda küçük bir tartışmaya girdim bu sebeple. Ama olayı çözdük tatlıya bağladık. Siz de en kötü ihtimalle bunu yapmayı bilin.