Arsene Mr. Bean 13 Bölümlük Set elimde mevcut. Ucuz bir fiyata sana satabilirim. Sizi Msn'de ekledim. ;) Referanslarımı bu konuda görebilirsin http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=47867
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Arsene Mr. Bean 13 Bölümlük Set elimde mevcut. Ucuz bir fiyata sana satabilirim. Sizi Msn'de ekledim. ;) Referanslarımı bu konuda görebilirsin http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=47867 bende de DVD'leri mevcut ama satmayı asla düşünmüyorum ;) (bu adama hastayım çünkü nickimden de anlaşılacağı üzere :p )
Alikevicius Orjinal Mesajı Yazan: Arsene Mr. Bean 13 Bölümlük Set elimde mevcut. Ucuz bir fiyata sana satabilirim. Sizi Msn'de ekledim. ;) Referanslarımı bu konuda görebilirsin http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=47867 Saol ama alacak durumum yok. Yani beleşe indirebilirsem diye düşünmüştüm :D :D